تلویزیون ۷۰ اینچی شیائومی

شیائومی از تلویزیون ۷۰ اینچی غول پیکر ۴K خودش به نام Xiaomi Mi TV ES70 رونمایی کرد. این نمایشگر عظیم‌الجثه قیمت شگفت‌انگیزی دارد.

شکل - تلویزیون ۷۰ اینچی شیائومی

تلویزیون غول پیکر ۷۰ اینچی شیائومی با قیمت استثنایی معرفی شد

شیائومی از تلویزیون ۷۰ اینچی غول پیکر ۴K خودش به نام Xiaomi Mi TV ES70 رونمایی کرد. این نمایشگر عظیم‌الجثه قیمت شگفت‌انگیزی دارد.

شیائومی یک تلویزیون ۷۰ اینچی ۴K جدید به نام Mi TV ES70 را رونمایی کرد که از بک لایتینگ چند بخشی بهره می برد. رزولوشن دقیق این تلویزیون ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسلی است و نسبت تصویر ۹۷.۸ درصدی دارد. این تلویزیون دقت رنگ استثنایی داشته و از ۹۴ درصد فضای رنگی عریض DCI-P3 پشتیبانی می‌کند. می تی وی ES70 از ۱.۰۷ میلیارد رنگ و فناوری مکمل حرکتی MEMC را هم ارائه می‌کند.

تلویزیون ۷۰ اینچی شیائومی

۷۰ Xiaomi TV چه در چنته دارد؟
یکی از برجسته‌ترین امکانات این تلویزیون غول پیکر، فناوری نور پس زمینه چند بخشی است که از ۴۰۹۶ سطح دایمینگ با روشنایی ۷۰۰ نیت بهره می‌برد. از الگوریتم‌های سوپر رزولوشن نیز استفاده شده که به تحلیل و بررسی تصاویر و کاهش نویز در لحظه کمک می‌کنند. عملکرد تلویزیون حتی هنگام تماشای یک فیلم با رزولوشن پایین هم عالی است و می‌تواند وضوح آن را تا ۴K هم ارتقا دهد. همه این‌ها به لطف چیپست چهار هسته‌ای Mediatek MT9638 A55 حاصل شده است که ۲ گیگ رم و ۳۲ گیگ حافظه داخلی آن را همراهی می‌کند.

از نظر امکانات ارتباطی، تلویزیون ۷۰ اینچی شیائومی از وای فای دوال بند ۲.۴ گیگاهرتزی و ۵ گیگاهرتزی برخوردار است و از دکودینگ دوگانه DTS و Dolby پشتیبانی می‌کند. سیستم صوتی توانمند دوگانه ۱۲.۵ واتی نیز می‌تواند صداها را با وضوح بالایی پخش کند. بدیهی است که این تلویزیون با یک ریموت کنترل عرضه می‌شود، ولی اگر بخواهید می‌توانید به لطف یک میکروفون میدان دور، با صدای خود نیز آن را کنترل کنید. برای ارتباط کاربر با تلویزیون از دستیار مجازی Xiao Ai استفاده می‌شود. این تلویزیون همچنین با پلتفرم‌های اندروید، آی او اس، ویندوز و مک سازگار است و می‌تواند به آن‌ها متصل شود.

از دیگر امکانات تلویزیون ES70 شیائومی باید به سه پورت HDMI، دو پورت USB، یک ورودی AV، یک ورودی شبکه و یک ورودی آنتن اشاره کرد. شیائومی این دیوایس را با قیمت حدودی ۶۲۰ دلار وارد بازار چین می‌کند که برای چنین تلویزیون غول پیکری فوق‌العاده است.

۷۰ inch Xiaomi TV

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم