QLED چیست – تلویزیون های QLED سامسونگ

تلویزیون های QLED سامسونگ با زیبایی و طراحی چشمگیر، کیفیت تصویر فوق‌العاده و کنترل از راه دور هوشمند، جزو بهترین گزینه‌ها برای خرید تلویزیون به شمار می‌روند. در ادامه به بررسی مهم‌ترین ویژگی‌های سری QLED سامسونگ می‌پردازیم.

QLED چیست

شکل-QLED چیست

QLED چیست – تلویزیون های سری QLED سامسونگ

وقتی تصمیم به خرید یک تلویزیون جدید می‌گیریم معمولا به دنبال گزینه‌ای هستیم که به قول معروف چشم‌مان از دیدنش گرد شود. اما با توجه به پیشرفت‌های عظیم حوزه تلویزیون چه در زمینه نمایش تصویر و چه در طراحی محصول، پیدا کردن چنین گزینه‌ای کار راحتی نیست.

البته معرفی تلویزیون های QLED سامسونگ کار را بسیار راحت‌تر کرده است.

QLED چیست؟

تلویزیون های QLED سامسونگ

در ادامه نگاهی داریم به سری QLED سامسونگ که همه چیز از زیبایی و طراحی چشمگیر تا کیفیت فوق‌العاده تصویر و حتی کنترل از راه دور هوشمند را در خود جای داده‌اند.
تلویزیون های QLED سامسونگ ؛ عضو جدید خانه شما

تنها کافی است سری به بازار بزنید. یکی از تلویزیون های QLED سامسونگ را در اندازه مناسب برای خانه‌تان انتخاب کنید.

به محض اینکه تلویزیون را در خانه از جعبه بیرون بیاورید متوجه زیبایی آن خواهید شد. در واقع خواهید دید تلویزیون را در هر جایی از خانه بگذارید زیبایی‌اش به چشم‌ همه خواهد آمد.

تلویزیون های QLED سامسونگ ؛ عضو جدید خانه شما
بهتر است زمانی که مشغول تحسین صفحه نمایش بدون حاشیه تلویزیون خود هستید نگاهی هم به یکدست بودن قسمت پشتی دستگاه بیندازید که تنها در یک قسمت آن هم برای نصب «بدون فاصله» روی دیوار شکاف‌هایی دارد.

اتصال آویز دیواری تلویزیون های QLED به شکلی طراحی شده است که دستگاه کمترین فاصله را با دیوار خواهد داشت. از طرف دیگر این آویز کار نصب تلویزیون روی دیوار را هم بسیار ساده و سریع می‌کند.
QLED چیست-دنیای واقعی را با حجم رنگ ۱۰۰ درصد ببینید

بعد از آنکه تلویزیون خود را نصب کردید، نوبت لذت بردن از تماشای برنامه مورد علاقه‌تان است. چه رنگ‌های شفافی، مثل اینکه زندگی واقعی‌تان را در تلویزیون تماشا می‌کنید. این شفافیت نتیجه توانایی تلویزیون های QLED سامسونگ در تولید ۱۰۰ درصد حجم رنگ است.

حجم رنگ همان چیزی است که بعد از افزوده شدن نور و ایجاد هاله‌های مختلف، می‌بینیم. این توانایی فوق‌العاده نتیجه استفاده از ذرات کوانتوم‌دات فلزی است که از نظر شکل و رنگی که تولید می‌کنند کاملا یکسان هستند و به همین دلیل تصویری که می‌سازند کاملا واقعی و همراه با همه جزییات ممکن است.

دنیای واقعی را با حجم رنگ 100 درصد ببینید

یک کنترل برای همه دستگاه‌ها

جالب اینکه وقتی نوبت اتصال دستگاه‌های جانبی به تلویزیون می‌رسد تازه متوجه می‌شوید که هیچ پورتی روی تلویزیون وجود ندارد.

اما نوآوری در همین جا است. اتصال نامریی یا Invisible Connection دستگاه به شما اجازه می‌دهد همه این لوازم جانبی را در جایی با فاصله از تلویزیون‌تان قرار دهید تا نما و زیبایی طراحی مینیمالیستی دستگاهتان خدشه‌دار نشود.

بعد از این کار همه دستگاه‌های متصل شده به صورت خودکار توسط تلویزیون شناسایی می‌شود و به این ترتیب خیلی راحت متوجه خواهید شد هر دستگاه به کدام ورودی متصل است.

حتی برای کنترل کردن آنها هم نیازی نیست کنترل را به سمت آن دستگاه بگیرید، با گرفتن کنترل به سمت تلویزیون QLED خود می‌توانید همه آن دستگاه‌ها را هم کنترل کنید. در صورت دانلود و نصب اپلیکیشن Smart View روی گوشیتان، می‌توانید حین ارسال پیام یا هر کار دیگری، تلویزیون را هم کنترل کنید.

بهترین کیفیت تصویر حتی زیر نور چراغ

بعد از یک روز سخت، تصمیم‌ می‌گیرید آخر شب کمی تلویزیون تماشا کنید. مسلما بحث این می‌شود که چراغ‌ها را روشن کنیم یا نه.

زیرا انعکاس نور چراغ در صفحه تلویزیون تصویر را خراب می‌کند، اما از آنجا که نگرانید شاید در تاریکی پایتان به جایی گیر کند، تصمیم می‌گیرید چراغ‌ها را روشن کنید.

اما جالب اینکه تصویر تلویزیون مخدوش نمی‌شود. این مزیت حاصل فناوری Ultra Black روی صفحه تلویزیون است که میزان انعکاس نورهای محیطی از صفحه تلویزیون را به حداقل می‌رساند.

Gadgetnews

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم