سهم بازار تلویزیون سامسونگ

سامسونگ برای هجدهمین سال پیاپی بیشترین سهم بازار جهانی تلویزیون را از آن خود کرد و توانست بار دیگر برتری خود در این حوزه را تثبیت کند.

شکل-سهم بازار تلویزیون سامسونگ

سهم بازار تلویزیون سامسونگ – سامسونگ برای هجدهمین سال پیاپی بیشترین سهم بازار جهانی تلویزیون را از آن خود کرد

بر اساس آمارهای منتشر شده توسط موسسه تحقیقاتی بازار Omdia این شرکت در سال ۲۰۲۳ موفق شد ۳۰٫۱ درصد از سهم بازار جهانی تلویزیون را به خود اختصاص دهد و از سال ۲۰۰۶ تا به امروز یعنی به مدت ۱۸ سال برتری خود در این حوزه را تثبیت کند.

میزان فروش تلویزیون های سامسونگ در سال ۲۰۲۳
میزان فروش مجموعه تلوزیون‌های QLED سامسونگ از زمان عرضه در سال ۲۰۱۷ با در نظر گرفتن جدیدترین مدل‌های Neo QLED اکنون بالغ بر ۴۰ میلیون دستگاه میباشد. این شرکت فقط در سال ۲۰۲۳ توانست به آمار فروش ۸٫۳۱ میلیون دستگاه برای تلویزیون‌های QLED دست پیدا کند.

سهم بازار تلویزیون سامسونگ

سامسونگ در حوزه فروش تلویزیون های پریمیوم به‌خصوص مدل‌های بالای ۷۵ اینج و تلویزیون‌های با قیمت بیش از ۲۵۰۰ دلار نیز نسبت به رقبا در جایگاه بالاتری قرار دارد. در واقع این شرکت در حوزه فروش تلویزیون های بالای ۲۵۰۰ دلار توانست سهم ۶۰.۵ درصدی از بازار را از آن خود کند.

ضمن این‌که این شرکت در فروش تلویزیون های بزرگتر از ۷۵ اینچ نیز توانست سهم ۳۳.۹ درصدی خود از بازار را حفظ کند. سامسونگ با فروش قابل توجه مدل‌های ۹۸ اینچی خود نیز موفق شد در بخش تلویزیون های بالای ۹۰ اینچ به سهم ۳۰.۴ درصدی از بازار دست یابد.

شرکت سامسونگ در بخش فناوری OLED نیز پیشرفت‌های چشمگیری دارد. سامسونگ توانست در سال ۲۰۲۳ تعداد ۱٫۰۱ میلیون دستگاه از تلویزیون های OLED را به فروش برساند . سهم ۲۲٫۷ درصد از بازار را را به خود اختصاص دهد.

اس‌وی یونگ، مدیرعامل بخش نمایشگرهای بصری سامسونگ در این خصوص عنوان کرد :

این موفقیت بیانگر اعتماد و وفاداری پایدار مصرف‌کنندگان محصولات سامسونگ است. ما خود را عمیقا به پیشرفت صنعت و فراتر رفتن از کیفیت تصویر فوق‌العاده متعهد می‌دانیم تا تجربه‌ای ارزشمندتر را به کاربران خود ارائه دهیم.

سامسونگ در نمایشگاه CES 2024 پردازنده پیشگامانه NQ8 AI Gen3 را معرفی کرد که شروع عصر صفحه‌‌های نمایش مجهز به هوش مصنوعی محسوب می‌شود. و یکپارچه‌سازی آن با هوش مصنوعی بر پایه سیستم عامل تایزن نیز نمایشگرهای مجهز به هوش مصنوعی را به هسته نوآوری در خانه‌های هوشمند تبدیل خواهد کرد.

سامسونگ در سال ۲۰۲۴ نیز نوآوری‌های چشمگیری را ارائه خواهد کرد. سامسونگ با پیشرفت‌های برجسته در حوزه پردازنده‌ها و قابلیت‌های ویژه هوش مصنوعی می‌تواند تجربه سرگرمی خانگی را متحول کند. و معیارهای جدیدی را در صنعت تلویزیون به‌وجود آورد.

Global market share of Samsung TVs

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم