تلویزیون Mi TV 4S شیائومی

شیائومی Xiaomi از تلویزیون Mi TV 4S با اندازه‌ی ۶۵ اینچی، وضوح ۴K و پشتیبانی از فرامین صوتی رونمایی کرد. در ادامه بیشتر با این تلویزیون اقتصادی چینی آشنا شوید.

تلویزیون Mi TV 4S شیائومی

شکل-تلویزیون Mi TV 4S شیائومی

شیائومی از تلویزیون Mi TV 4S با اندازه‌ی ۶۵ اینچی، وضوح ۴K و پشتیبانی از فرامین صوتی رونمایی کرد

شیائومی از جدیدترین تلویزیون هوشمند خود، رونمایی کرد. آن یک تلویزیون +۴K HDR با قیمتی بسیار مناسب است که به عنوان بخشی از رویداد روز گذشته‌ی هواوی رسماً معرفی شد.

می تی وی ۴ اس یک تلویزیون ۶۵ اینچی با بدنه‌ی فلزی است که با پایه‌های فلزی یا در صورت نصب روی دیوار، بسیار زیبا به نظر می‌رسد. طراحی این تلویزیون بسیار ساده با حاشیه‌های باریک در اطراف خود است و فقط حاشیه‌ی نسبتاً ضخیم‌تری در زیر دیوایس وجود دارد که لوگوی سازنده روی آن نقش بسته است.

تلویزیون Mi TV 4S شیائومی Xiaomi

نمایشگر آن از وضوح ۴K و کیفیت تصویر +HDR10 پشتیبانی می‌کند که می‌تواند تصاویری شارپ و عالی را به ارمغان بیاورد، در حالی که سیستم اسپیکر دوگانه با صدایی استریو نیز در این تلویزیون قابل توجه است. این سیستم صوتی از صدای دالبی پشتیبانی می‌کند؛ گرچه سازنده اشاره‌ای به پشتیبانی کردن یا نکردن آن از استاندارد Dolby Atmos نکرده است.

در رأس بخش نرم افزاری آن سیستم عامل اندروید حضور دارد که به شما اجازه‌ی دسترسی به پلی استور گوگل و نصب هر اپلیکیشنی که خواستید را می‌دهد. بنابراین می‌توانید از پخش کننده‌های مختلف‌، سرویس‌های VOD و هرآنچه خواستید در این تلویزیون استفاده کنید. در اینجا از فرامین صوتی نیز پشتیبانی می‌شود که به شما اجازه می‌دهد بدون استفاده از ریموت کنترل، فقط با صدای خود ولوم را کم و زیاد کرده و کانال‌ها را بالا و پایین کنید. این تلویزیون همچنین از یک کروم کست داخلی برخوردار است که به شما اجازه‌ی اشتراک نمایشگر و محتوا به ساده‌ترین شکل ممکن را می‌دهد.

روی بدنه‌ی تلویزیون شیائومی سه درگاه HDMI و سه درگاه USB حضور دارد که می‌توانید دستگاه‌ها و لوازم جانبی خود را به آن‌ها وصل کنید. اترنت، وای فای و بلوتوث نیز دیگر امکانات ارتباطی این تلویزیون چینی است.
قیمت

شیائومی می‌گوید این تلویزیون ۶۵ اینچی جذاب را از ماه ژوئن و با قیمتی در حدود ۵۴۹ پوند روانه‌ی بازار خواهد کرد.

source

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم