غول دیواری سامسونگ

تلویزیون The Wall غول پیکر و لوکس سامسونگ در نمایشگاه CES 2020 معرفی شد. این نمایشگر با قیمت بسیار بالایی عرضه خواهد شد.

غول دیواری سامسونگ

شکل-غول دیواری سامسونگ

سامسونگ با تلویزیون The Wall در CES 2020؛ با غول دیواری سامسونگ منزل شما می‌درخشد.


تلویزیون The Wall غول پیکر و لوکس سامسونگ در نمایشگاه CES 2020 معرفی شد. این نمایشگر با قیمت بسیار بالایی عرضه خواهد شد.
تلویزیون لوکس و جذاب The Wall TV سامسونگ اکنون صاحب دو گزینه شده است؛ حداقل برای کسانی که توانایی هزینه‌ی زیاد و فضای کافی برای استفاده از آن را دارند. شرکت کره‌ای از پیشرفت‌های تولید استفاده می‌کند تا نمایشگرهایی با اندازه ۸۸، ۹۳، ۱۱۰ و ۱۵۰ را علاوه بر دیگر مدل‌های ۷۵، ۱۴۶، ۲۱۹ و ۲۹۲ اینچی که پیش از این موجود بودند، معرفی کند. آن‌ها اندازه‌های متفاوتی هستند (آیا سامسونگ واقعا به هر دو اندازه ۱۴۶ و ۱۵۰ اینچی نیاز دارید)، اما فقط باید مناسب کسانی باشد که می‌خواهند بزرگ‌ترین نمایشگر ممکن را روی یک دیوار خاص در منزل خود قرار دهند.

فناوری میکرو ال ای دی با توانایی‌هایی همچون اولد نظیر نورپردازی هر پیکسل با رنگ مشکی واقعی، بدون مشکلاتی همچون سوزاندن عناصر استاتیک روی نمایشگر بهره می‌برد. در تلویزیون The Wall آن می‌تواند همچنین ماژولار نیز باشد.
قیمت تلویزیون The Wall سامسونگ مشخص نیست.

متاسفانه هنوز هیچ اشاره‌ای به قیمت یا زمان عرضه‌ی این غول دوست داشتنی نشده است. بگذارید طور دیگری آن را توصیف کنیم، The Wall چیزی شبیه به یک ابرخودرو است که هرکسی نمی‌تواند آن را داشته باشد. آن می‌تواند شبیه به تلویزیون ۸K و بدون حاشیه تازه معرفی شده سامسونگ به نام Q950TS باشد که با قیمتی بسیار بالا عرضه خواهد شد.

منبع

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم