نمایشگرهای هوشمند

چیزی فراتر از تکنولوژی: نمایشگرهای هوشمند و پیشرفته سامسونگ در بزرگترین فرودگاه جهان!
شرکت کره ای سامسونگ الکترونیک به طور رسمی اعلام کرده است که تامین کننده نمایشگرهای هوشمند “فرودگاه بزرگ ترکیه” خواهد بود. این فرودگاه که در شهر استانبول تاسیس شده است

چیزی فراتر از تکنولوژی: نمایشگرهای هوشمند و پیشرفته سامسونگ در بزرگترین فرودگاه جهان!

نمایشگرهای هوشمند – نمایشگر LCD Smart

شرکت Samsung بیش از ۷۰۰ نمایشگر LCD Smart و SMART Signage را در این فرودگاه نصب کرده است

و در مجموع ۱۰۱۲ متر مربع را پوشش خواهد داد! ابعاد نمایشگرهای هوشمند نصب شده توسط سامسونگ در این فرودگاه، به اندازه نزدیک به ۳ زمین بسکتبال است! یکی از پیشرفته ترین تیم های فنی سامسونگ با ۲۸ تکنسین، در عرض ۴۵ روز موفق به نصب و راه اندازی این تعداد نمایشگر دیجیتالی در این فرودگاه بین المللی شده اند.

بزرگترین فرودگاه بین المللی در جهان با زیربنای ۷۶٫۵ میلیون متر مربعی، در ۲ فاز راه اندازی و افتتاح خواهد شد. فاز اول آن در تاریخ ۲۹ اکتبر سال ۲۰۱۸ راه اندازی شده است.

دو نمایشگر غول پیکر ۱۹۳ متری نوع SMART Signage در ورودی و یکی از خروجی های این فرودگاه نصب شده است.

سامسونگ اعلام کرده است که این نمایشگرها با قابیت پخش ۷/۲۴، دارای گواهینامه IP5X بوده که آنها در برابر برخی عوامل مانند گرد و غبار، آلودگی و … مصون می دارد.


نمایشگرهای تبلیغاتی، غول پیکر، Micro LED، مدل های تجاری و نمایشی شرکت سامسونگ، جزو کم نظیر ترین محصولاتی هستند که کمتر شرکتی در جهان می توان مشابه آنها را طراحی و تولید نماید.

چنین قراردادهایی برای کشوری مانند کره جنوبی دارای بازهای مالی بسیاری است؛ متاسفانه در طول سالهای اخیر، در زمینه تکنولوژی و عرضه آن به کشورهای دیگر، شدیدا عقب مانده ایم!

منبع

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم