تلویزیون‌های غول‌پیکر ال جی و سامسونگ

در نمایشگاه CES 2018 امسال، ال جی از یک تلویزیون ۶۵ اینچی اولد با وضوح ۴K رونمایی کرد . و نیز از سری جدیدی با نام “Crystal Sound” هم رونمایی کرد که فاقد اسپیکر می باشند. سامسونگ نیز از تلویزیون جدید HDR و ۴K خود با نام “The Wall” پرده برداشت که با داشتن قطر ۱۴۶ اینچ، ما را با نمایشگری واقعا بزرگ رو به رو کرد

تلویزیون‌های غول‌پیکر

تلویزیون‌های غول‌پیکر

تلویزیون های غول پیکر ال جی و سامسونگ

 تلویزیون 65 اینچی ال جی

در نمایشگاه CES 2018 امسال،از تلویزیون‌های غول‌پیکر رونمایی شد.

ال جی از یک تلویزیون ۶۵ اینچی اولد با وضوح ۴K رونمایی کرد که می‌توان آن را همانند یک پوستر، لوله کرده و داخل جعبه قرار داد. علاوه بر این، رول کردن تلویزیون در اندازه‌های مختلف هم امکان‌پذیر است: کاربران می‌توانند این محصول جدید را به یک نمایشگر فوق عریض که برای بازی‌های رایانه‌ای از آن استفاده می‌شود، تبدیل کرده و یا به عنوان یک پنل اعلان بسیار باریک که تنها قادر به نمایش اطلاعات مختلفی همچون وضعیت آب و هوا باشد، از آن استفاده کنند.

عملکرد این تلویزیون‌های غول‌پیکر نیز به اندازه یک پنل اولد معمولی، خوب است.

تلویزیون‌های غول‌پیکر

در کنار این محصول، ال جی از سری جدیدی با نام “Crystal Sound” هم رونمایی کرد. چیزی که این تلویزیون‌ها را متمایز می‌کند، نبود اسپیکرهای سنتی است.

تلویزیون‌های Crystal Sound ال جی از نمایشگر برای تولید صدا استفاده می‌کنند. این محصولات دارای “محرک‌هایی” هستند که پشت پنل‌های اولد قرار گرفته و با لرزاندن صفحه نمایش، قادر به تولید صدا هستند. در این صورت، تلویزیون می‌تواند صدای مورد نظر را بدون وجود جعبه اسپیکرهای زشت پخش کند.

The Wall


همراه با ال جی، رقیب دیرینه این شرکت یعنی سامسونگ نیز از تلویزیون جدید HDR و ۴K خود با نام “The Wall” در نمایشگاه CES 2018 پرده برداشت. با قطر ۱۴۶ اینچ، ما با نمایشگری واقعا بزرگ رو به رو هستیم؛ اما The Wall نخستین تلویزیون ماژولار است که به کاربران اجازه می‌دهد تا با تغییر دادن ابعاد، آن را با اندازه مناسب دیوار اتاق نشیمن استفاده کنند.
اطلاعات چندان زیادی در رابطه با این تلویزیون (مثل زمان عرضه شدن یا قیمت تلویزیون ) در دست نیست، اما شرکت سامسونگ می‌گوید در ماه مارس جزئیاتی بیشتری از این تلویزیون جدید  The Wall را فاش خواهد کرد.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم