فناوری صدای UHQ در محصولات سامسونگ

فناوری صدای UHQ

فناوری صدای UHQ

شرکت سامسونگ الکترونیکس به تازگی نسل جدید محصولات صوتی و تصویری خود را معرفی کرد. فناوری صدای UHQ در این محصولات خانگی موجب به دست آمدن کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای شده است.

جدیدترین محصولات صوتی و تصویری سامسونگ شامل بلندگوی بی سیم H7، یک ساندبار جدید و یک پخش‌ کننده بلوری UHD معرفی شدند. فناوری صدای UHQ ویژگی بارز تمام این محصولات جدید است که امکان بهره بردن از صدای غنی ۳۲ بیتی با جزئیات دقیق را از هر منبع ۸ تا ۲۴ بیت فراهم می‌کند و راهی را به سوی کیفیت برتر هموار کرده است.

فناوری صدای UHQ

صدای UHQ می‌تواند منابع صوتی را تقویت و خروجی ۳۲ بیت از آن‌ها تولید کند که روی هر دو حالت اتصال سیمی و بی‌سیم امکان‌پذیر است. خروجی ۳۲ بیت، صدایی تولید می‌کند که بسیار به اصل صدای ضبط شده نزدیک است و کیفیتی بسیار بهتر از صدای HD موجود در بازار دارد. این فناوری اختصاصی صدای بسیار غنی ارائه می‌دهد؛ به گونه‌ای که هر نت از موسیقی در حال پخش به صورت شفاف و واضح قابل شنیدن خواهد بود.

همچنین Samsung الگوریتم صوتی خود را به شکلی توسعه داده‌ تا از طریق تلفیق هوشمندی فناوری‌های اختصاصی خود با مهارت‌های آزمایشگاه صوتی بسیار پیشرفته‌اش در آمریکا بتواند به بهترین کیفیت صدای ممکن برسد.

خانواده صوتی سامسونگ به فناوری «حذف اختلال» (Distortion Cancelling) مجهز هستند که میزان تغییرات صدا را با پیش‌بینی کردن حرکت بلندگوهای داخلی به حداقل می‌رسانند.

این اثر به خوبی روی ووفر کار می‌کند که قصد دارد صدای بم قوی را با کمک حرکت‌های بسیار و غیر قابل پیش‌بینی تولید کند. الگوریتم حذف اختلال می‌تواند به صورت هوشمند، حرکات ووفر را پیش‌بینی و کنترل کند تا صدای بم با کیفیت‌تر و پایدارتر تولید و به خروجی فرستاده شود.

صدای UHQ

.

پروفایل صوتی جدید سامسونگ همچنین شامل یک «توییتر پهن‌باند» (Wide-band Tweeter) می‌شود که با فرستادن بهترین کیفیت صدا به تمامی قسمت‌های ساختمان به کاربران امکان می‌دهد در تمامی اتاق‌های خانه از شنیدن موسیقی لذت ببرند.

همچنین این پروفایل شامل یک آمپلی‌فایر کریستال (Crystal Amplifier) است که نویزها را حذف می‌کند. به این ترتیب کاربر می‌تواند دقیق‌ترین صدا را بشنود.

تعمیرگاه سامسونگ :

تلفن : ۶۶۷۱۶۶۰۱ – ۶۶۷۲۷۷۶۶

تلفکس: ۶۶۷۰۰۳۸۴

منبع :Samsung


Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم