ساندبار سونی HT-A5000

ساندبار سونی HT-A5000 با امکاناتی از جنس آینده از جمله سازگاری کامل با فناوری صدا درون صفحه سونی، صدای ۳۶۰ درجه‌ای، پشتیبانی از دالبی اتموس و سیستم ۵.۲.۱ کانال معرفی شد.

شکل- ساندبار سونی HT-A5000

ساندبار سونی HT-A5000 با پشتیبانی از دالبی اتموس معرفی شد.

این ساندبار با امکاناتی از جنس آینده از جمله سازگاری کامل با فناوری صدا درون صفحه سونی، صدای ۳۶۰ درجه‌ای، پشتیبانی از دالبی اتموس و سیستم ۵.۲.۱ کانال معرفی شد.

دنبال یک ساندبار جدید هستید؟ سونی از یک ساندبار جدید با پشتیبانی از فناوری دالبی اتموس و رنج قیمتی ۸۰۰/ ۹۰۰ یورو رونمایی کرده است. اگرچه ساندبار سونی HT-A5000 تا سال ۲۰۲۲ عرضه نخواهد شد.
ساندبار سونی HT-A5000 ؛ صدایی از جنس آینده

با این حال، باید انتظار چه چیزی را از این ساندبار داشته باشیم؟ A5000 به سیستم ۵.۲.۱ کانال مجهز است. بدین معنا که ۵ اسپیکر از جلو – مرکز، چپ/ راست و صدا از بالا چپ/ راست به همراه یک ساب ووفر مرکزی و دو اسپیکر پشتی پخش می‌شود.

ساندبار سونی HT-A5000

اگر از یک تلویزیون مدرن سونی استفاده کنید، جذابیت‌های این ساندبار بیشتر هم خواهد شد؛ زیرا سیستم صدای فراگیر S-Force Pro Front Surround این شرکت از حداکثر توان ساندبار و اسپیکرهای تلویزیون در کنار یکدیگر استفاده می‌کند که می‌تواند صدای قانع کننده‌ای را از داخل پنل نمایشگر به طرف بیرون ساطع کند.

در اینجا فناوری‌های صوتی جادوگرانه‌ای مثل Sound Field Optimization و ۳۶۰Reality Audio نیز وجود دارد که از میکروفون‌های داخلی و فناوری پردازشی برای ساخت کانال‌های اضافه‌تر مجازی جهت صدایی حتی فراگیرتر و بهتر استفاده می‌کند.

این ساندبار با پشتیبانی از تمام فرمت‌های مدرن از جمله ۸K HDR و ۴K 120fps و همچنین Dolby Vision گزینه مناسبی برای آینده نیز محسوب می‌شود.

فرقی نمی‌کند دنبال یک ساندبار مناسب گیمینگ هستید یا قصد دارید ساندباری مناسب پخش محتوای ۸K در آینده تهیه کنید؛ این ساندبار همان چیزی است که دنبالش هستید.

تمام صداها به زیبایی از این ساندبار منتشر می‌شوند؛ اگرچه تاریخ عرضه این ساندبار سال ۲۰۲۲ است و باید برای ملاقات با آن، تا سال آینده منتظر بمانیم. معمولاً ساندبارها در نمایشگاه CES که ژانویه هر سال برگزار می‌شود، رونمایی می‌شوند. اما ظاهراً شرکت ژاپنی سونی تصمیم گرفته در یک رویداد اختصاصی از این محصول پرده‌برداری کند.

Sony HT-A5000 Sandbar

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم