مانیتور ۶۵ اینچی انویدیا مجهز به تکنولوژی G-Sync

مانیتور ۶۵ اینچی انویدیا

شکل- مانیتور 65 اینچی انویدیا

مانیتور ۶۵ اینچی انویدیا

مانیتور ۶۵ اینچی انویدیا با نام تجاری BFGDs (مخفف Big Format Gaming Displays) در نمایشگاه CES 2018 معرفی شد. در ادامه، مشخصات فنی و امکانات نمایشگر گیمینگ انویدیا را بررسی خواهیم کرد.

مانیتور BFGDs (نمایشگر گیمینگ بزرگ) یک مانیتور گیمینگ ۶۵ اینچی است که توسط شرکت‌های سازنده PC، از جمله ایسر، ایسوس و HP و با وضوح تصویر ۴K به همراه پشتیبانی از قابلیت HDR ساخته خواهد شد.

از مانیتور جدید nVidia می‌توان به عنوان غول صنعت بازی یاد کرد که از تکنولوژی G-Sync بهره می‌برد و جهت استفاده در سیستم‌های کامپیوتری رده‌بالا ساخته شده است.

در این نمایشگر مخصوص بازی به لطف فناوری Shield انویدیا، اپلیکیشن‌های استریمینگ فراوانی قرار داده شده و از دستیار مجازی گوگل اسیستنت پشتیبانی می‌کند.
مانیتور ۶۵ اینچی انویدیا از رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند

علاوه بر اینکه استفاده از G-Sync در نمایشگری غول‌پیکر یک شگفتی به حساب می‌آید، این شگفتی با پشتیبانی مانیتور ۶۵ اینچی انویدیا از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و وضوح تصویر ۴K تکمیل خواهد شد.

اگرچه سال گذشته ایسر از نمایشگر ۲۷ اینچی خود با کیفیت تصویر ۴K و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز رونمایی کرد، اما تا این لحظه شاهد عرضه آن به بازار نیستیم.

همانطور که ایسر قیمتی برای نمایشگر خود تعیین نکرد، قیمت مانیتور ۶۵ اینچی انویدیا نیز مشخص نیست؛ با این حال، می‌توان برچسب «بسیار گران‌قیمت» برای آن در نظر گرفت.

به گفته nVidia، از نمایشگر BFGDs در طول هفته جاری و حین برگزاری نمایشگاه CES 2018 رونمایی خواهد شد.

gadgetnews

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم