مانیتور ۴۹ اینچی سامسونگ

کمپانی سامسونگ از مانیتور ۴۹ اینچی منحنی خود رونمایی کرد
هر روز با پیشرفت دنیای تکنولوژی، وضوح تصاویر نیز افزایش می یابد و بسیاری از کمپانی ها در تلاش هستند تا سریع تر با استفاده از تکنولوژی بتوانند خدمات لازم را ارائه نمایند. در این میان کمپانی سامسونگ در تلاش است تا با تولید نمایشگرهایی بی نظیر و نوآورانه در این عرصه مثل همیشه پیشرو باشد

اکنون کمپانی سامسونگ توانسته است تا با رونمایی از مانیتور گیمینگ ۴۹ اینچی خود که از طراحی منحنی شکل، با وضوح تصویر QHD بهره مند می باشد، رونمایی به عمل آورده و تمامی کاربران را شگفت زده نماید.

 مانیتور 49 اینچی سامسونگ
مانیتور گیمینگ

مانیتور ۴۹ اینچی سامسونگ

با این وجود که چند روز دیگر تا زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی CES 2019 باقی نمانده است ولی کمپانی سامسونگ امروز با رونمایی از چند مانیتور جدید به استقبال این نمایشگاه رفته است. از جمله‌ ی این مانیتورها می‌ توان به مدلی ارتقا یافته از مانیتور دسکتاپ عریض ۴۹ اینچی سامسونگ به‌ نام CRG9 اشاره داشت که در ال حاضر دارای وضوح تصویر بالاتری می باشد.


نسخه ی قدیمی CHG9 از حداکثر رزولوشن تصویر ۱۰۸۰× ۳۸۴۰ پیکسل پشتیبانی به عمل می آورد که با دو صفحه نمایش متصل به‌ یکدیگر با نسبت ۱۶ به ۹ و با وضوح تصویر ۱۰۸۰× ۱۹۲۰پیکسل برابر بوده است ولی کمپانی سامسونگ در حال حاضر با نمایشگر CRG9 که از نسبت تصویر ۳۲ به ۹ بهره مند می باشد،‌ رزولوشن تصویر را به QHD و میزان پیکسل ها را به ۱۴۴۰× ۵۱۲۰ افزایش داده است. این مانیتور در اصل دو مانیتور به‌ هم‌ متصل از نوع QHD با کیفیت تصویر ۱۴۴۰× ۲۵۶۰ پیکسل به شمار می رود.

هر چند که کمپانی سامسونگ با معرفی نخستین مانیتور ۴۹ اینچی خود توانسته است تا از سایر رقبای حاضر در صحنه پیشی بگیرد ولی کره‌ ای‌ ها نخستین کمپانی نیستند که وضوح تصویر QHD را در این ابعاد و اندازه ارائه می‌ دهند. کمپانی های فیلیپس Philips و دل Dell هردو از این مانیتورهای ۴۹ اینچی QHD رونمایی به عمل آورده اند و سبب شده‌ اند تا اقدام کمپانی سامسونگ نه به عنوان جهشی رو به جلو، بلکه به عنوان تلاشی به منظور رسیدن به رقبا به‌ نظر آید.

مانیتور سامسونگ

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم