صفحه نمایش Cinema LED سامسونگ

سامسونگ تصمیم گرفته است تا نسخه‌هایی کوچکتر از Cinema LED و با کیفیت۴k را برای خانه‌ها هم تولید کند.

صفحه نمایش Cinema LED سامسونگ

صفحه نمایش Cinema LED سامسونگ از کره‌ی جنوبی خارج می‌شود

سامسونگ خبر داده است که می‌خواهد صفحه نمایش ۱۰.۳ متری خودش را به دیگر مناطق دنیا هم ببرد. زمان زیادی از نصب اولین صفحه نمایش ۴K Cinema LED Display نمی‌گذرد؛ صفحه‌ای که برای سینماهای بزرگ ساخته شده است. سامسونگ می‌خواهد این صفحه نمایش بزرگ را در یکی از سالن‌های سینمای زوریخ نصب کند. اولین فیلم‌ها هم روی این صفحه نمایش در سال آینده‌ی میلادی نمایش داده خواهند شد.

شکل- صفحه نمایش Cinema LED سامسونگ

 

صفحه نمایش Cinema LED Display تابستان امسال در کره‌ی جنوبی رونمایی و چند ماه بعد در یکی از سالن‌های سینمای این کشور نصب شد. این صفحه نمایش یک صفحه‌ی بزرگ یک تکه است که در سالن‌های سینما قرار می‌گیرد و طبق گفته‌ی سامسونگ، کیفیتی تازه را چه از نظر تصویر و چه از نظر صدا، به مخاطبان ارایه می‌دهد.

سامسونگ می‌گوید که با استفاده از یک صفحه‌ی LED بزرگ در سینما، دیگر خبری از نوارهای خاکستری که به دلیل استفاده از پروژکتورها به وجود می‌آید، نخواهد بود.

صاحب سالن Arena Cinema در زوریخ، درباره‌ی صفحه نمایش بزرگ سامسونگ گفته است: «در پی از بین رفتن نور پروژکتور و روشنایی بسیار زیاد ال‌ای‌دی، موقعیت‌هایی کاملا جدید برای طراحی داخلی سالن به وجود آمده است. ما در حال جمع کردن دکور فعلی هستیم و می‌خواهیم ایده‌ی جدیدی برای صندلی‌های سالن داشته باشیم که تجربه‌ی سینما رفتن را تغییر می‌دهد.»

فروش تلویزیون‌های QLED سامسونگ چندان خوب نیست و این شرکت تصمیم گرفته است تا نسخه‌هایی کوچکتر از Cinema LED را برای خانه‌ها هم تولید کند. با این حال، بهتر است سامسونگ پیش از عرضه‌ی خانگی این صفحه‌های نمایش، برنامه‌ای برای پایین آوردن قیمت‌های چند صد هزار دلاری آن‌ها هم داشته باشد.

منبع


 

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم